Mikä on Asiakaspalvelupassi?
Asiakaspalvelupassi® on verkossa suoritettava asiakaspalvelukoulutus, josta saa todistuksen ja Asiakaspalvelupassin.
Asiakaspalvelupassi-koulutus antaa hyvät valmiudet työelämän monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin alasta riippumatta.
Koulutus on suunniteltu niin työelämän juuri aloittaneille kuin kokeneemmillekin konkareille perusasioiden kertaamiseen ja oman roolin kirkastamiseen.


Antaa valmiudet työelämän monipuolisiin asiakaspalvelutehtäviin
Hyvä tapa säännöllisesti varmistaa, että asiakaspalvelun perusteet ovat muistissa
Suunniteltu sopimaan kaikille aloille
Yhdessä asiantuntijoiden kanssa suunnitellut sisällöt. Asiakaspalvelupassi loppukokeen suorittaneille
Suoritetaan verkko-opiskeluna – joustava, vaivaton ja turvallinen (myös pandemian aikana)
Suomalainen, tietoturvallinen oppimisalusta. Opintoihin tarvitaan vain internet-yhteys ja tietokone
Joustava, kustannustehokas ja turvallinen verkko-opiskelu

Helppo ja joustava verkko-opiskelu
Koulutus suoritetaan verkko-opiskeluna, jolloin kukin voi itse päättää milloin ja missä haluaa opiskella.
Koulutus sisältää kolme verkkokurssia ja lopputestin. Yhteensä aikaa kuluu noin 1-1,5 tuntia.
Kurssi toimii verkkoselaimessa, joten kurssin käymiseen riittää tietokone ja nettiyhteys.

Motivoivaa ja käytännönläheistä sisältöä
Kurssit ovat käytännönläheisiä ja sisältävät case-esimerkkejä, vinkkejä ja harjoituksia, jotka kannustavat pohtimaan omaa roolia ja tapaa toimia asiakaspalvelijana. Osallistava sisältö motivoi opiskeluun.
Sisältöihin voi palata takaisin koska tahansa.
.

Asiakaspalvelupassi todentaa osaamisen
Lopputestin jälkeen kurssin suorittanut saa sähköpostitse kurssitodistuksen ja digitaalisen Asiakaspalvelupassin®.
Meiltä saat raportit henkilöstön suorituksista yksiköittäin, joten voitte vaikka kisata siitä, mikä yksikkö on ensimmäisenä suorittanut passit.
Veikkaus – Asiakaspalvelun lisäkoulutusta yli 500 hengelle
“Asiakaspalvelupassi oli nopea, kustannustehokas ja helppo prosessi. Meillä reilut 500 henkeä suorittikoulutuksen läpi parissa viikossa.”
Verkkokoulutuksen sisältö oli konkreettinen ja helposti lähestyttävä. Sisältöön pystyi samaistumaanhelposti, ja kurssi sopii mainiosti myös kertaukseksi kokeneemmille asiakaspalvelun työntekijöille.
Jatkossa koulutus toimii osana perehdytystä myös uusille työntekijöille.”
Mikko Isotupa
Koulutusasiantuntija
Veikkaus Oy


Tutustu koulutussisältöön
- Mitä on asiakaspalvelu?
- Ketkä ovat asiakaspalvelijoita?
- Asiakas vaikuttaa isoon kuvaan
- Asiakaspalvelu osana liiketoimintaa
- Yrityksellä on erilaisia asiakkaita
- Mistä syntyy tyytyväinen asiakas?
- Mitä asiakas odottaa?
- Hyvä palvelu muistetaan
- Miksi asiakaspalvelu on tärkeää?
- Onnistunut asiakaspalvelutilanne
- Asiakkaan toiveet ja tarpeet
- Ihminen kaiken ytimessä
- Asiakaspalvelijan ammattitaito
- Millä mielellä teet työtäsi?
- Asiakaspalvelijan ulkoinen olemus
- Palvelulupaus on pohja odotuksille
- Asiakaspalveluprosessin vaiheet
- Ulkoinen valmistautuminen
- Ensivaikutelma ratkaisee
- Millaisen ensivaikutelman annat?
- Ota selvää mitä asiakas haluaa
- Viisi askelta asiakkaan odotuksien ymmärtämiseen
- Vähän enemmän kuin odotit
- Mitä asiakkaalle jää mieleen?
- Vaativat asiakaspalvelutilanteet
- Vaativien tilanteiden käsittely
- Fyysinen uhka
- Huolehdi jaksamisestasi
- Asiakaspalautteen käsittely
- Kun asiakas on tyytymätön
- Kiitokset ja niiden käsittely
- Asiakaspalvelu muuttuvassa maailmassa
- Monikanavainen asiakaspalvelu
- Selkeä tavoite kanavasta riippumatta
- Kohtaaminen kasvotusten
- Asiakaspalvelu puhelimessa
- Sähköpostilla on merkitystä
- Hyvää palvelua live chatissä
- Asiakaspalvelu somessa
- Yrityksen asialla vai ei?
- 20 testikysymystä, jotka arvotaan kysymyspankista
Koulutuksesta sanottua
”Jos on kiinnostunut asiakaspalvelutyöstä, tästä koulutuksesta saa paljon hyvää tietoa! Nuorille erittäin hyvä tietopaketti.”
”Kurssit sisälsivät hyviä käytännön esimerkkejä, joihin minun oli helppo samaistua.”
”Kursseissa oli hyviä pointteja. Plussaa siitä, että koulutuksiin on mahdollista palata ja kerrata asioita.”
”Opin asiakaspalvelusta paljon muitakin puolia kuin pelkän ”käytännön” eli mitä kaikkea tapahtuu ennen ja jälkeen asiakaspalvelutilanteen.”
